Wygląda na to, że JavaScript jest wyłączony w twojej przeglądarce.
Musisz mieć uruchomioną obsługę JavaScript w przeglądarce, żeby korzystać z tej witryny.

Joga dla kobiet w ciąży

 

Asany (pozycje) są tak opracowane i zmodyfikowane, aby przyszła mama mogła w pełni cieszyć się możliwością ich praktykowania dla dobrego samopoczucia oraz zdrowia. Utrzymanie sprawnego ciała, w dobrej kondycji, pomaga w zapewnieniu naturalnego i łatwego porodu. Ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć działają wzmacniająco, łagodnie rozciągają  i otwierają ciało oraz relaksują.

 

W jaki sposób regularna praktyka jogi jest pomocna kobietom w ciąży?:

  • wpływa wyciszająco na system nerwowy, który zwłaszcza w I trymestrze wzburzony jest zmieniającym się poziomem hormonów

  • łagodzi dolegliwości bólowe w odcinku lędźwiowym kręgosłupa związane ze zwiększeniem ciężaru ciała oraz przemieszczeniem się punktu ciężkości 

  • rozluźnia przeponę i mięśnie oddechowe, ułatwiając oddychanie, które może być utrudnione na skutek powiększającej się macicy

  • delikatnie rozciąga wnętrze jamy brzusznej i okolicę miednicy zwiększając tym samym przestrzeń dla narządów wewnętrznych (poprawia pracę jelit i ułatwia wydalanie)

  • wzmacnia mięśnie głębokie kręgosłupa 

  • poprawia krążenie krwi oraz rozciąga i wzmacnia nogi

  • pomaga w przypadku zmęczenia, skurczów, bezsenności

  • i wiele wiele innych...

Praktyczne informacje

W zajęciach mogą uczestniczyć panie od 14 tygodnia ciąży nie mające przeciwwskazań zdrowotnych (zarówno praktykujące joginki, jak i nie mające nigdy wcześniej kontaktu z jogą).

 

Prowadzący:

Aleksandra Czyżewska 

(Certyfikowany Nauczyciel Jogi wg metody IYENGARA® w stopniu Junior Intermediate I)

 

Zapisy:

Tel.: 609 111 764

E-mail.:  biuro@anantajoga.pl

 

 

Hide

Forgot your password?

Close

Hide

Hide

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Back to log-in

Close